Saytimizga hush kelibsiz !

Xazratqulov Niyoz Namazboyevich – Shirin shahar hokimi
Telefon raqam: +998 67 764 50 90
E-mail:
Qabul vaqti: Haftaning juma kuni, soat 08:00 dan 11:00 gacha

1983-yilda Sirdaryo viloyati Sirdaryo tumanida tug‘ilgan. Millati o‘zbek. Maʼlumoti oliy. 2004-yilda Guliston Davlat universiteti, 2006-yilda Guliston Davlat universiteti (magistr), 2020-yilda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Davlat boshqaruv akademiyasini tamomlagan. 

1.Quyidagilar shahar hokimining asosiy vazifalari hisoblanadi:

  • ijroiya hokimiyatiga boshchilik qiladi.
  • O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi belgilaydigan miqdorda birinchi o‘rinbosar va o‘rinbosarlarga ega bo‘ladi.
  • qonunlarning hamda O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, Vazirlar Mahkamasi hujjatlarining, yuqori turuvchi organlar va tegishli xalq deputatlari Kengashi qarorlarining ijrosini tashkil etadi;
  • jamoat tartibiga rioya etilishi va jinoyatchilikka qarshi kurash, fuqarolarning xavfsizligini ta’minlash, ularning huquqlarini himoya qilish va salomatligini muhofaza etish bilan bog‘liq chora-tadbirlar ko‘radi, tabiiy ofatlar, epidemiyalar va boshqa favqulodda hollarda tegishli ishlarni tashkil etadi;
  • shaharni iqtisodiy va ijtimoiy rivojlantirishning asosiy yo‘nalishlarini, shahar budjetining tegishli loyihasini, shuningdek uning ijrosi to‘g‘risidagi hisobotni xalq deputatlari Kengashiga taqdim etadi;
  • xalq deputatlari Kengashiga shahar ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanishining eng muhim va dolzarb masalalari yuzasidan hisobotlar taqdim etadi;
  • o‘z o‘rinbosarlari va ijroiya hokimiyati struktura bo‘linmalarining rahbarlarini lavozimga tayinlash va lavozimdan ozod etish to‘g‘risidagi qarorlarni xalq deputatlari Kengashi tasdig‘iga taqdim etadi;
  • hokimlik devoni bo‘linmalari rahbarlarini lavozimga tayinlaydi va lavozimdan ozod qiladi;
  • rahbarlari tegishli xalq deputatlari Kengashlari tomonidan lavozimga tayinlanadigan va lavozimdan ozod etiladigan ijroiya hokimiyati struktura bo‘linmalarining ishini nazorat qiladi;
  • xalq deputatlari Kengashi va hokim qabul qilgan va chiqargan hujjatlarni bajarmaganliklari uchun mansabdor shaxslarni intizomiy javobgarlikka tortish to‘g‘risida qonunda belgilangan tartibda taqdimnoma kiritadi;
  • davlat mukofotlari bilan taqdirlashga doir iltimosnomalarni qarab chiqadi va takliflar kiritadi;
  • aholini qabul qilishni tashkil etadi, fuqarolarning shikoyatlari, arizalari va takliflarini qarab chiqadi.

2003-2005 yy. – Sirdaryo non korxonasi iqtisodchisi

2005-2005 yy. – Aksiyadorlik tijorat Turonbank Guliston filiali, Valyuta ayirboshlash shoxobchasi, kassir

2005-2005 yy. – Aksiyadorlik tijorat Turonbank Guliston filiali, Kriditlash bo‘limi, 1-toifali mutaxassisi

2005-2005 yy. – Aksiyadorlik tijorat Turonbank Guliston filiali, ichki audit xodimi, Auditor

2005-2006 yy. – Aksiyadorlik tijorat Turonbank Guliston filiali, Buxgalteriya hisobi bo‘limi, yetakchi mutaxassisi

2006-2007 yy. – Ochiq aksiyadorlik tijorat Turonbank Guliston filiali, Buxgalteriya hisobi bo‘limi, bosh mutaxassis

2007-2008 yy. – Mikrokreditbank ATB Sirdaryo viloyati filiali, Kredit va lizing bo‘limi boshlig‘i boshqruvchi o‘rinbosari

2008-2008 yy. – Mikrokreditbank ATB Sirdaryo viloyati filiali, Kreditlash va lizing monitoring bo‘limi boshlig‘i

2008-2008 yy. – Mikrokreditbank ATB Sirdaryo viloyati filiali, Kredit lizing va iqtisodiy tahlil bo‘limi boshlig‘i

2008-2008 yy. – Mikrokreditbank ATB Sirdaryo viloyati filiali, boshqarma boshlig‘i o‘rinbosari v.B

2008-2011 yy. – Mikrokreditbank ATB Sirdaryo viloyati filiali, rahbariyat boshqaruvchi o‘rinbosari

2011-2019 yy. – ATB “Turonbank” Bosh ofisi Turonbank ATB Sirdaryo BXM boshqaruvchi o‘rinbosari

2019-2019 yy. – ATB “Turonbank” Bosh ofisi Turonbank ATB Sirdaryo BXM boshqaruvchisi

2019-2022 yy. – ATB “Turonbank” Bosh ofisi Turonbank ATB Sirdaryo BXM Boshqaruvchi

2022-2023 yy. – ATB «Turonbank» Bosh ofisi Turonbank ATB Sirdaryo BXM Rahbari

2023 y. –  h.v.  – Shirin shahar hokimi

Maxmudov Ismadiyor Abduvaliyevich – Shirin shahar hokimining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari – shahar iqtisodiy taraqqiyot va kambag‘allikni qisqartirish bo‘limi boshlig‘i
Telefon raqam: +998 67 764 74 74
E-mail:
Qabul vaqti: Haftaning dushanba kuni, soat 11:00 dan 13:00 gacha

1983-yilda Sirdaryo viloyati Mirzaobod tumanida tug‘ilgan. Millati o‘zbek. Maʼlumoti oliy. 2007-yilda Guliston Davlat universiteti, 2010-yilda Toshkent moliya institutini tamomlagan. 

2007-2009 yy. – Sirdaryo viloyati Sardoba tumani “Ko‘ktosh tilsimi” mashina-traktor parki buxgalteri

2009-2010 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi Statistika faoliyatini tashkil etish va yig‘ma ishlar bo‘limi 1-toifali mutaxassisi

2010-2010 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi Mehnat va kichik tadbirkorlik statistikasi bo‘limi boshlig‘i o‘rinbosari vazifasini bajaruvchi

2010-2014 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi Demografiya va mehnat statistikasi bo‘limi boshlig‘i o‘rinbosari, bo‘lim boshlig‘i vazifasini bajaruvchi, bo‘lim boshlig‘i

2014-2018 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi boshlig‘i o‘rinbosari

2018-2019 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari

2019-2019 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi boshlig‘i vazifasini bajaruvchi

2019-2020 yy. – Sirdaryo viloyati statistika boshqarmasi boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari

2020-2022 yy. – Sirdaryo viloyati Shirin shahar hokimining o‘rinbosari – investitsiyalar va tashqi savdo bo‘limi boshlig‘i

2022-2023 yy. – Shirin shahar hokimining M.Ulug‘bek mahallasida tadbirkorlikni rivojlantirish, aholi bandligini taʼminlash va kambag‘allikni qisqartirish masalalari bo‘yicha yordamchisi

2023 y. –  h.v.  – Shirin shahar hokimining moliya-iqtisodiyot va kambag‘allikni qisqartirish

masalalari bo‘yicha birinchi o‘rinbosari – shahar iqtisodiy taraqqiyot va

kambag‘allikni qisqartirish bo‘limi boshlig‘i

Azimov Dilshod Boxodirovich – Shirin shahar hokimining qurilish, kommunikatsiyalar, kommunal xo‘jalik, ekologiya va ko‘kalamzorlashtirish masalalari bo‘yicha o‘rinbosari
Telefon raqam: +998 67 764 70 07
E-mail:
Qabul vaqti: Haftaning seshanba kuni, soat 10:00 dan 13:00 gacha

1985-yilda Sirdaryo viloyati Yangiyer shahrida tug‘ilgan. Millati o‘zbek. Maʼlumoti oliy. 2010-yilda Guliston Davlat universitetini tamomlagan. 

Shirin shahar hokimining qurilish, kommunikatsiyalar, kommunal xo‘jalik, ekologiya va ko‘kalamzorlashtirish masalalari bo‘yicha o‘rinbosari:

Shaharda sanoatni rivojlantirish, kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal xo‘jalik majmuiga rahbarlik qiladi. Sohaga dahldor bo‘lgan O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, Prezident farmonlari, qarorlari va farmoyishlari, hukumat qarorlari va farmoyishlari, viloyat xokimining qarorlari va farmoyishlari, xalq deputatlari shahar Kengashi va shahar hokimi qarorlari ijrosini tashkil etadi.
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, «Mahalliy davlat hokimiyati to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasining boshqa qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi, viloyat xokimining qarorlari va topshiriqlari bilan hokimlikka yuklangan vazifalarni bajarish yuzasidan aniq chora-tadbirlarni ishlab chiqadi va amalga oshiradi.
Hududning sanoat salohiyatini jadal rivojlantirish, yuqori qo‘shilgan qiymatli, raqobatbardoshli mahsulotlar ishlab chiqarish bo‘yicha ishlab chiqarishlarni kengaytirish asosida hududning eksport salohiyatini oshirishga yo‘naltirilgan mineral-xomashyoni va qishloq xo‘jaligi xomashyosini sanoat yo‘li bilan yanada chuqur qayta ishlash bo‘yicha yangi, yuqori texnologiyali ishlab chiqarishlarni tashkil etish dasturiy chora-tadbirlarini amalga oshiradi.
Sanoatning ishlamayotgan korxonalari faoliyatini tiklash chora-tadbirlari amalga oshirilishini muvofiqlashtirish, mahsulotlar, butlovchi buyumlar va materiallarni mahalliylashtirish dasturlari amalga oshirilishini ta’minlaydi.;
Sanoatni rivojlantirish sohasida islohotlarni chuqurlashtirish bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshiradi va yirik korxonalarga investitsiyalarni jalb etishga imkoniyat yaratadi.
Shaharda standartlashtirish, metrologiya, sertifikatlashtirish sohasida yagona davlat siyosati o‘tkazilishini tashkil qilish, xalqaro standartlarni qo‘llash, shu jumladan sifatni boshqarish tizimi bo‘yicha mahsulotlarning sifati va raqobatbardoshligini oshirish, iste’mol bozorini sifatli maxsulotlar bilan to‘ldirishga hamda korxonalarning moliyaviy barqarorligini ta’minlanishiga, o‘zaro hisob-kitoblarni muvofiqlashtirilishiga asosiy e’tiborni qaratadi.
Qurilish industriyasini va qurilish materiallari sanoatini rivojlantirish, kapital qurilish va kommunal sohasida iktisodiy isloxotlarni chuqurlashtirish, qurilish sub’ektlari o‘rtasida bozor munosabatlarini joriy etish, pudrat, loyiha ishlari va qurilish materiallari bozorini shakllantirishni tashkil qiladi.
Shuningdek, pudrat tashkilotlarini mutanosib rivojlantirish va ularning moddiy-texnika bazasini mustahkamlash bo‘yicha chora-tadbirlarni amalga oshiradi.
Hududda shaharsozlik xujjatlarini shakllantirish va yuritish bo‘yicha tashkiliy-huquqiy chora-tadbirlar hamda shaharsozlik va shaharsozlik faoliyati sohasida davlat siyosatini amalga oshiradi.
Avtomobil yo‘llarini rivojlantirish, avtomobil yo‘llaridan foydalanish va ta’mirlash, aholiga transport va aloqa xizmati ko‘rsatishni yaxshilash, sohaga bozor munosabatlarini joriy qilish masalalarini muvofiqlashtiradi.
Transport xizmati ko‘rsatishni yaxshilash, transport sohasida davlat xizmatlarini ko‘rsatish chora-tadbirlarini amalga oshiradi, transport va kommunikatsiya komplekslarida infratuzilmani shakllantiradi.
Muhandislik va yo‘l-transport infratuzilmasini jadal rivojlantirish chora-tadbirlarini amalga oshirish, yo‘llar, transport inshoatlarini rivojlantirish va aholini ichimlik suvi hamda tabiiy gaz bilan ta’minlash, shuningdek aholi punktlarini obodonlashtirishni ta’minlash bo‘yicha dasturni bajarilishiga yunaltirilgan chora-tadbirlarni amalga oshiradi.
Kapital qurilishni tashkil etish va pudrat ishlari dasturlarini amalga oshirish, kapital qurilishda iqtisodiy islohotlarni amalga oshirish, loyihalashning zamonaviy uslublarini joriy etish, pudrat ishlari bozorini shakllantirish, pudrat tashkilotlar va qurilish industriyasi korxonalarining ishlab chiqarish hamda iqtisodiy salohiyatini rivojlantirish masalalari bilan shug‘ullanadi, davlat ahamiyatiga ega bo‘lgan qurilishlarning borishini nazorat qiladi.
Yagona davlat investitsiya siyosatini amalga oshirish yuzasidan chora-tadbirlar ishlab chiqilishini ta’minlaydi hamda investitsiya dasturlariga muvofiq ravishda qurilishlar manzilli ro‘yxatini shakllantiradi va tasdiqlaydi, barpo etilayotgan ob’ektlarning o‘z vaqtida ishga tushirilishi yuzasidan nazoratni amalga oshiradi.
Ko‘rsatilayotgan uy-joy-kommunal xizmatlar darajasi va sifatini oshirish, xususiy uy-joy mulkdorlari shirkatlarining faoliyat ko‘rsatishiga har tomonlama ko‘maklashishga yo‘naltirilgan chora-tadbirlarni amalga oshiradi.
Kommunal sohani isloh qilish, boshqaruv tizimini takomillashtirish va energiyani tejaydigan texnologiyalarni joriy etish, issiqlik ta’minoti tizimlarini modernizatsiya qilish ishlariga rahbarlik qiladi.
Energetika, neft, gaz korxonalari va boshqa biriktirilgan tashkilotlarda iqtisodiy islohotlarni izchillik bilan amalga oshirishni ta’minlaydi.
Resurslarni tejovchi texnologiyalar va mexanizmlar joriy etilishini, yoqilg‘i-energetika resurslari tejalishini ta’minlovchi dasturlarni amalga oshirish bo‘yicha chora-tadbirlarni belgilaydi.
Ikkilamchi qora va rangli metallarni to‘plash hamda topshirish ishlarini tashkil qiladi.
Bolalar sportini rivojlantirish masalalarida sport inshooatlarini qurish va obodonlashtirish ishlari bilan shug‘ullanadi.
Aholi punktlarini obodonlashtirish, kommunal xo‘jaligini rivojlantirish, viloyat, shaharlar markazlari, qishloqlar va aholi punktlarini obodonlashtirish boshqarmalari ishlarini muvofiqlashtiradi.
Aholini sifatli ichimlik suv, oqava suv tarmog‘i bilan va sanitariya jihatidan tozalash tizimi bilan ta’minlash, qishloq aholisini toza ichimlik suvi va tabiiy gaz bilan ta’minlanish darajasini yaxshilash choralarini ko‘radi.
Biriktirilgan sohalarda ijro intizomini mustahkamlash va ulardagi ahvolni tanqidiy tahlil qilish, kadrlarni tanlash, tarbiyalash va qayta o‘qitish masalalari bilan shug‘ullanadi hamda ularni lavozimlarga tayinlash, ozod qilish bo‘yicha shahar hokimiga takliflar beradi.
Xalq deputatlari shahar Kengashining tegishli doimiy komissiyalari bilan hamkorlikda ish olib boradi.
Tasarrufidagi majmua va tegishli tashkilot hamda muassasalarda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1999 yil 12 yanvardagi “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 12-son hamda 1999 yil 29 martdagi “O‘zbekiston Respublikasi davlat hokimiyat va boshqaruv organlarida ish yuritish va ijro nazoratini tashkil etish bo‘yicha normativ xujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi 140-son qarorlari talablari asosida ish tashkil etilishi va ijro intizomini mustahkamlaydi.
O‘z yo‘nalishiga taalluqli muammoli masalalarni hal etish hamda sohalarini rivojlantirishning istiqbolli vazifalarini amalga oshirish yuzasidan takliflar va aniq chora-tadbirlarni ishlab chiqadi hamda hokimga taqdim etib boradi.
Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq ko‘rib chiqadi.
Qonun hujjatlariga muvofiq boshqa vazifalarni ham bajaradi.
Quyidagi komissiyalar ishiga rahbarlik qiladi:
Qora va rangli metallar parchalarini, chiqindilarini tayyorlash va topshirishni nazorat qilish bo‘yicha shahar komissiyasi;
Aholi punktlarini kompleks qurishni nazorat qilish hududiy komissiyasi;
Yoqilg‘i-energetika resurslarini tejash shahar komissiyasi;
Transport sohasida litsenziyalash bo‘yicha shahar komissiyasi;
Kapital qurilishda pudrat savdolari (tender)ni tashkil etish va o‘tkazish bo‘yicha shahar komissiyasi;
Yo‘llarda harakatlanish xavfsizligini ta’minlash komissiyasi;
Chiqindilar bilan bog‘liq ishlarni amalga oshirish tizimini muvofiqlashtirish va takomillashtirish bo‘yicha shahar komissiyasi;
shahar hokimligi huzuridagi yong‘in xavfsizligi bo‘yicha komissiya;
qonun hujjatlariga muvofiq tashkil etiladigan boshqa hududiy komissiyalar va kengashlar.
Quyidagi komissiya va Kengashlar ish faoliyatini tashkil etadi:
Iqtisodiyot tarmoqlari va ijtimoiy soha ob’ektlarini 2018/2019 yillar kuz-qish davrida barqaror ishlashga ayyorlashni muvofiqlashtirish bo‘yicha shahar komissiyasi;
Energiya samaradorligi va energiyaning tiklanadigan manbalarini rivojlantirish masalalari bo‘yicha shahar komissiyasi;
Yer tanlash va ajratish komissiyasi (realizatsiya qilish) masalalarini ko‘rib chiquvchi shahar komissiyasi;
Toshqinga qarshi kurash bo‘yicha shahar komissiyasi;
Favqulodda vaziyatlarning oldini olish va ularni bartaraf etish bo‘yicha hududiy komissiyasi.
Quyidagi tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtiradi:
shahar uy-joy kommunal xizmat ko‘rsatish bo‘limi;
shahar hokimligi arxitektura va qurilish bo’limi;
shahar avtomobil yo‘llari bo‘limi;
shahar “Toza hudud” davlat unitar korxonasi;
Shirin shahar elektr tarmoqlari korxonasi;
Shirinshahargaz gaz ta’minoti bo’limi;
Shirin shahar suvta’minot korxonasi;
Shirin shahar Obodonlashtirish boshqarmasi;
Shirin shahar telekommunikatsiya bog’lamasi;
Shirin shahar Favqulodda vaziyatlar bo’limi;

2013-2014 yy.  Xovos tumani arxitektura va qurilish bo‘limi mutaxassisi

2014-2017 yy. – Xovos tumani bosh arxitektori

2017-2019 yy.  Yangiyer shahar hokimining sanoatni rivojlantirish, kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal xo‘jalik masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

2019-2020 yy. – Xovos tumani hokimining birinchi o‘rinbosari-Xovos shahar hokimi

2020-2021 yy. – Mirzaobod tumani hokimligi sanoatni rivojlantirish, kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal xo‘jalik masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

2021-2022 yy. – Mirzaobod tumani hokimining kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal xo‘jalik masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

2022-2023 yy. – Mirzaobod tumani hokimining qurilish, kommunikatsiyalar, kommunal xo‘jalik, ekologiya va ko‘kalamzorlashtirish masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

2023 y. –  h.v.  – Shirin shahar hokimining qurilish, kommunikatsiyalar, kommunal xo‘jalik, ekologiya va ko‘kalamzorlashtirish masalalari bo‘yicha o‘rinbosari

– Shirin shahar hokimining o‘rinbosari-investitsiyalar va tashqi savdo bo‘lim boshlig‘i
Telefon raqam: +998 67 764 45 15
E-mail:
Qabul vaqti: Haftaning chorshanba kuni, soat 10:00 dan 13:00 gacha

Kompleksga umumiy rahbarlikni amalga oshiradi. Sohaga daxldor bo‘lgan O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmon, qaror va farmoyishlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi va viloyat xokimining qaror va farmoyishlari, xalq deputatlari shahar Kengashi va shahar hokimi qarorlari ijrosini tashkil etadi;
shahar iqtisodiyoti tarmoqlari va hududlariga investitsiyalar kiritish hajmini kengaytirishni rag‘batlantirish, viloyatda investitsiya muhitini yanada takomillashtirish, xorijiy investitsiya ishtirokidagi korxonalarni rivojlantirishni qo‘llab-quvvatlashga yo‘naltirilgan yagona investitsiya, jumladan, xorijiy investitsiyalar jalb qilish siyosatini shakllantirish va amalga oshirish borasidagi ishlarni muvofiqlashtiradi;
xorijiy investitsiyalarni jalb qilish va shahar hududida investitsiya faoliyatini kengaytirish uchun yanada qulay shart-sharoitlar yaratish sohasidagi me’yoriy-huquqiy bazani yanada takomillashtirish bo‘yicha doimiy ravishda takliflar ishlab chiqadi va yuqori turuvchi tashkilotlarga kiritib boradi;
Respublika, viloyat va shaharning yillik Investitsiya dasturlari va hududiy investitsiya dasturlarini, jumladan, xorijiy investitsiyalar ishtirokidagi loyihalarni ishlab chiqish, muvofiqlashtirish va monitoring qilishda ishtirok etadi, xorijiy investitsiyalar, kreditlar va moliyaviy-texnik ko‘maklashishga qaratilgan mablag‘larni jalb etish uchun investitsiya takliflari bo‘yicha yagona bazasini yuritadi;
shaharning xorijiy davlatlar, xalqaro iqtisodiy va moliya institutlari, chet el banklari, jamg‘armalari, agentliklari, kompaniyalari va boshqa xalqaro huquq sub’ektlari bilan investitsiya sohasidagi hamkorligini o‘zaro manfaatli asosda rivojlantirish va hamkorlik yo‘nalishlarini diversifikatsiya qilish bo‘yicha takliflar ishlab chiqadi;
tarmoq investitsiya dasturlari, hududlarni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish bo‘yicha kompleks dasturlar, ishlab chiqarish, transport-kommunikatsiya va ijtimoiy sohalardagi infratuzilmalarni rivojlantirish dasturlari bilan bog‘liq investitsiya loyihalarini amalga oshirish uchun xorijiy investitsiyalar, avvalambor to‘g‘ridan-to‘g‘ri xorijiy investitsiyalar, kreditlar va moliyaviy-texnik ko‘maklashishga qaratilgan mablag‘larni jalb etishda ishtirok etadi;
investitsiya loyihalarining amalga oshirilishini tizimli nazorat qilish, chet el kapitali ishtirokidagi korxonalar faoliyatini, shuningdek, investorlar tomonidan investitsiya majburiyatlari qanday bajarilayotganini tahlil qilish, xorijiy investitsiyalar ishtirokidagi investitsiya loyihalarining o‘z vaqtida va samarali amalga oshirilishiga to‘sqinlik qilayotgan omillarni aniqlash hamda ularni bartaraf etish bo‘yicha tezkor choralar ko‘rish asosida shahar iqtisodiyotiga jalb etilayotgan xorijiy investitsiyalardan foydalanish samaradorligini oshiradi;
xalqaro tashkilotlar va xorijiy hukumatlar moliya institutlarining jalb etiladigan kredit resurslari va texnik ko‘maklashishga qaratilgan mablag‘lar (grantlar), O‘zbekiston Respublikasining Tiklanish va taraqqiyot jamg‘armasi mablag‘lari, O‘zbekiston Respublikasi Davlat byudjeti va davlat maqsadli jamg‘armalari mablag‘lari hisobidan yo‘naltiriladigan markazlashtirilgan investitsiyalardan samarali foydalanish bo‘yicha tavsiyalar ishlab chiqadi;
shaharning iqtisodiy va investitsiya salohiyati to‘g‘risida xorijiy investorlarni keng xabardor qilish bo‘yicha Respublika, viloyat miqyosida va chet ellarda o‘tkaziladigan xalqaro konferentsiyalar, seminarlar, investitsiya forumlarida ishtirok etadi;
iqtisodiyotning tegishli tarmoqlari va ijtimoiy sohada amalga oshirilayotgan investitsiya loyihalari doirasida texnologik uskunalar, butlovchi buyumlar va ehtiyot qismlarni xarid qilish uchun tender (tanlov) savdolari o‘tkazish va ularning yakunlari bo‘yicha g‘oliblarni aniqlashda ishtirok etish, ishlab chiqarish samaradorligi, mahsulot sifati va raqobatdoshligi, energiya va resurs tejamkorligi bo‘yicha zamonaviy talablarga, ekologik standartlarga javob beradigan ilg‘or texnologiya hamda uskunalar bo‘yicha jahon bozoridagi vaziyatning chuqur tahlilidan, taklif etilgan narxlarning dunyo bozoridagi o‘rtacha baho va yuzaga kelgan bozor kon’yunkturasiga mos kelishi, shuningdek, tayyor holda topshiriladigan loyihalar qiymati taklif etiladigan texnologiyaga qanchalik muvofiq ekanidan kelib chiqqan holda, tender hujjatlarini ishlab chiqish, ekspertizadan o‘tkazish va tender takliflarini baholashda qatnashish, zarurat tug‘ilganda, o‘tkazilgan tender (tanlov) savdolari natijalarini rad etish, tender natijalariga ko‘ra tuzilgan import shartnomalarini bekor qilish bo‘yicha takliflar kiritadi;
investitsiya loyihalarini amalga oshirish doirasida sotib olinadigan uskunalar, texnika va texnologiyalar, butlovchi buyumlarning narx ko‘rsatkichlari, shuningdek, tayyor holda topshiriladigan loyihalarning qiymat ko‘rsatkichlariga doir import shartnomalarini tizimli asosda puxta ekspertizadan o‘tkazishni ta’minlaydi;
shahardagi loyiha institutlari va tashkilotlarining investitsiya loyihalari, avvalo xorijiy investitsiyalar ishtirokidagi investitsiya loyihalari bo‘yicha loyihadan oldingi va loyiha hujjatlarini ishlab chiqish borasidagi faoliyatini muvofiqlashtiradi;
innovatsion g‘oyalar, ishlanmalar va texnologiyalarni ishlab chiqishni, davlat va jamiyat boshqaruvi tizimini rivojlantirish, davlat xizmatlari sifatini oshirishga qaratilgan ilmiy tadqiqotlarni o‘tkazishni tashkil etadi;
davlat-xususiy sheriklik mexanizmlarini, eng avvalo, infratuzilma ob’ektlari va resurslar eng ko‘p sarf qilinadigan tarmoqlarda keng joriy etishga ko‘maklashadi;
dolzarb muammolarni, eng avvalo, joylardagi muammolarni hal etishda davlat organlarining fuqarolik jamiyati institutlari va aholi bilan o‘zaro hamkorligining innovatsion yondashuvlarini ishlab chiqadi;
jamoatchilik nazoratini amalga oshirishning zamonaviy mexanizmlarini joriy etish bo‘yicha takliflar ishlab chiqadi;
shahardagi innovatsion g‘oyalar, ishlanmalar va texnologiyalarni targ‘ib qilish va ulardan amalda foydalanishning mexanizmlarini shakllantirish, bozorning tez o‘zgaruvchan jahon kon’yunkturasini hisobga olgan holda shahar iqtisodiyotni jadal rivojlantirishga ko‘maklashishga qaratilgan ilmiy tadqiqotlar o‘tkazishni tashkil etadi;
atrof-muhitning ifloslanish darajasini pasaytirish imkonini beruvchi ekologik toza texnologiyalarni qo‘llagan holda unumdorlikni oshirishni nazarda tutadigan “yashil iqtisodiyot” texnologiyalarining printsiplarini ishlab chiqish va joriy etishga ko‘maklashadi;
shahar innovatsion salohiyatining, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalari, texnoparklar, shuningdek, logistika faoliyati samaradorligining o‘sishiga faol ko‘maklashadi;
xizmatlar sohasini tubdan takomillashtirish, eng avvalo, innovatsion ishlanmalar va texnologiyalarni joriy etish hisobiga ularning sifatini va yalpi ichki mahsulotni shakllantirishdagi rolini oshiradi;
innovatsion yondashuvlar va texnologiyalarni ishlab chiqish va joriy etish orqali turizm sohasining raqobatbardoshligini tubdan oshirish bo‘yicha takliflar kiritadi;
eng avvalo, mavjud yer, suv va boshqa tabiiy resurslardan oqilona foydalanish imkonini beruvchi “Aqlli qishloq xo‘jaligi” kontseptsiyasiga asoslangan qishloq xo‘jaligi ishlab chiqarishining zamonaviy sinalgan shakllarini joriy etish bo‘yicha takliflar kiritadi;
agrar sektorda qishloq xo‘jaligi ishlab chiqarishini maksimal darajada avtomatlashtirish, hosildorlikni jiddiy oshirish va moliyaviy ko‘rsatkichlarni yaxshilash, shuningdek, mamlakat oziq-ovqat xavfsizligini ta’minlash imkonini beruvchi innovatsion g‘oyalar, ishlanmalar va texnologiyalarni joriy etishga ko‘maklashadi;
qishloq xo‘jaligi mahsulotlarining jahon bozoridagi raqobatbardoshligini, shu jumladan yirik riteylerlar yordamida ta’minlash orqali savdo bozorlarini va ularni to‘g‘ridan-to‘g‘ri yetkazib berishni kengaytirishga ko‘maklashadi;
ta’lim tizimida innovatsiyalarni, shu jumladan o‘qitishning zamonaviy, interaktiv va ijodiy uslublarini joriy etish orqali targ‘ib qilishga ko‘maklashish, raqamli texnologiyalardan keng foydalanishni nazarda tutuvchi innovatsion o‘quv dasturlarini ishlab chiqishda ishtirok etadi;
sog‘liqni saqlash tizimini, shu jumladan kasalliklarni barvaqt aniqlash va profilaktika qilishni ta’minlaydigan ilg‘or texnologiyalarni, “Aqlli tibbiyot” va “Yagona tibbiyot axborot markazi” konseptsiyalarini joriy etish orqali jadal rivojlantirishga, shuningdek, aholining uzoq umr ko‘rishi uchun qo‘shimcha sharoitlar yaratishga ko‘maklashadi;
“Xavfsiz shahar”, “Aqlli shahar” konseptsiyalarini joriy etishni, sog‘lom turmush tarzini ommalashtirish uchun zarur sharoitlarni ta’minlaydigan madaniy, sport va boshqa ob’ektlarni tashkil qilishni ham nazarda tutuvchi ilg‘or standartlarni hisobga olgan holda, shaharsozlikning faqat bosh rejalar, rejalashtirish va qurilish loyihalariga muvofiq izchil rivojlanishini ta’minlashga ko‘maklashadi;
atrof-muhit ifloslanishini kamaytirishga, jumladan, atmosfera havosiga chiqariladigan ifloslantiruvchi moddalarni, suv ob’ektlariga tashlanadigan oqova suvlarni kamaytirishga, biologik xilma-xillik va ekotizimni saqlashga qaratilgan innovatsion texnologik yechimlar ishlab chiqadi;
atrof-muhitni muhofaza qilish, tabiiy resurslardan oqilona foydalanish va ularni qayta ishlab chiqarish bo‘yicha innovatsion g‘oyalar va ishlanmalarning, jumladan, muqobil energiya manbalaridan foydalanish, energiya tejamkor, ekologik toza avtotransport yoqilg‘isini ishlab chiqarish texnologiyalari, chang va gazdan tozalovchi texnologiyalarning amalda qo‘llanishiga ko‘maklashadi;
suvdan foydalanish tizimini, shu jumladan suvni tozalash, chuchuklashtirish, oqova suvlardan qayta foydalanish va suv tejashning innovatsion texnologiyalarini joriy etish orqali takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqadi;
maishiy va sanoat chiqindilarini qayta ishlash, shu jumladan energiya va bioo‘g‘itlarni ishlab chiqarish uchun yuqori texnologiyalarni joriy etish bo‘yicha ilmiy asoslantirilgan takliflar ishlab chiqadi;
iqtisodiyotning energiya va resurs sarfini qisqartirish, energiya tejaydigan texnologiyalarni ishlab chiqarishga keng joriy etish, qayta tiklanuvchi energiya manbalaridan foydalanishni kengaytirish bo‘yicha dasturlarni ishlab chiqishda hamda amalga oshirishda ishtirok etadi;
innovatsion tadqiqotlar, g‘oyalar, ishlanmalar va texnologiyalarni rag‘batlantirishning samarali tizimini yaratish, shuningdek, istiqbolli fundamental va amaliy tadqiqotlar hamda novatorlik g‘oyalarini ishlab chiqadi;
ko‘rgazma tadbirlarini tashkil etish, yetakchi xorijiy ilmiy-tadqiqot muassasalari bilan o‘zaro manfaatli yaqin hamkorlikni yo‘lga qo‘yish orqali innovatsion ilmiy-tadqiqot va tajriba-konstruktorlik ishlarini har tomonlama qo‘llab-quvvatlaydi;
yuqori texnologik mahsulotlarni ishlab chiqish bo‘yicha ta’lim,ilmiy-tadqiqot va boshqa muassasalar, ilmiy-eksperimental ixtisoslashtirilgan laboratoriyalar, yuqori texnologiyalar markazlari, texnoparklar va boshqa innovatsiyaga yo‘naltirilgan tuzilmalarning faoliyatini muvofiqlashtirish (ilmiy-tadqiqot ishlari qismida), shuningdek, ularning moddiy-texnika va ilmiy salohiyatini mustahkamlashga ko‘maklashadi;
innovatsion g‘oyalar, ishlanmalar va texnologiyalarni ishlab chiqish va tijoratlashtirish bo‘yicha zamonaviy ilmiy-texnologik komplekslar,biznes-inkubatorlar, startap-akseleratorlarni, shu jumladan yetakchi jahon ishlab chiqaruvchilarini jalb qilgan holda tashkil etishga, shuningdek, IT-infratuzilmani rivojlantirishga ko‘maklashadi;
uzoq muddatli texnologik rivojlanish ehtiyojlari va tendentsiyalarini hisobga olgan holda zamonaviy yuqori texnologik ishlab chiqarishni, shu jumladan yangi avlod transport vositalari, robot texnikalari va yuqori texnologik mahsulotlarning boshqa turlarini mahalliylashtirish bo‘yicha loyihalarni ishlab chiqish va joriy etish yuzasidan tashabbus ko‘rsatadi;
mahalliy innovatsion mahsulotlarni, shu jumladan rasmiylashtirilgan xalqaro patent va litsenziyalar asosida joriy etish, ichki va jahon bozorlariga yo‘naltirish imkonini beruvchi samarali mexanizmlarni ishlab chiqish bo‘yicha takliflar kiritadi;
xususiylashtirilgan korxonalar faoliyatining moliyaviy-iqtisodiy va ishlab chiqarish ko‘rsatkichlarini soliq, iqtisodiyot va statistika organlari bilan birgalikda doimiy asosda tahlil qilib borish, shu asosda faoliyat ko‘rsatmayotgan, past rentabelli va zarar ko‘rib ishlayotgan korxonalarni, bo‘sh turgan va samarasiz foydalanilayotgan ob’ektlar hamda yer uchastkalarini aniqlaydi;
ilgari xususiylashtirilgan korxonalar samaradorligining pastligi hamda ishlamayotganligi sabablari va omillarini, foydalanilmayotgan ishlab chiqarish quvvatlari, bo‘sh turgan va qurilishi tugallanmagan ob’ektlarni aniqlaydi;
yangi ish joylarini yaratish, ishlab chiqarish faoliyati samaradorligini oshirish va modernizatsiyalash hamda raqobatdosh mahsulot ishlab chiqarishni yo‘lga qo‘yish, ruxsat beruvchi hujjatlarni olishda, kommunikatsiyalarga ulanishda va tijorat banklaridan kreditlar ajratilishida ularga ko‘maklashish maqsadida aniq xususiylashtirilgan korxonalarni rivojlantirishning «yo‘l xaritalari»ni ishlab chiqish va ularni amalga oshirishni ta’minlaydi;
Savdo-sanoat palatasi bilan birgalikda xususiylashtirilgan ob’ektlar negizida investitsiya loyihalarini amalga oshirayotgan tadbirkorlarga biznes yuritish va biznes-rejalarni ishlab chiqish asoslari, tadbirkorlik faoliyati sohasidagi qonunchilik, menejment, moliyaviy boshqaruv va boshqa fanlarni kasb-hunar kollejlari bazasida o‘tkaziladigan kurslarda o‘qitishni tashkil qilish, bunda tajriba almashish uchun respublika miqyosida ishlayotgan, katta muvaffaqiyatlarga erishgan tadbirkorlar va xorijiy mutaxassislarni jalb etdi;
tegishli hududda erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalari faoliyatini davlat tomonidan tartibga solish va muvofiqlashtirish, shuningdek, alohida huquqiy va iqtisodiy rejimga rioya etilishi ustidan nazoratni amalga oshiradi;
erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalarining samarali faoliyat yuritishini tashkillashtirish, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalari direktsiyalarini shakllantirish hamda ular faoliyati samaradorligini ta’minlaydi;
investitsiya loyihalarini tanlash va ularni amalga oshirish uchun erkin iqtisodiy zonalar hududida joylashtirish bo‘yicha taklif kiritadi;
investitsiya loyihalarini amalga oshirish uchun erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalarining ishtirokchilariga yer maydonlari taqdim etish to‘g‘risida qarorlar qabul qilish yuzasidan monitoring yuritadi;
davlat mulki bo‘lgan ishlamayotgan korxonalar va bo‘sh yotgan mol-mulklarni erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalarining ishtirokchilariga investitsiya majburiyatlarini qabul qilgan holda «nol» xarid qiymati bo‘yicha sotish to‘g‘risida qaror qabul qilishda ishtirok etadi;
erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalarini rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish, erkin iqtisodiy zonalarni rivojlantirishning bosh rejalarini, shuningdek, kichik sanoat zonalarini rivojlantirish rejalarini ko‘rib chiqish, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalarida muhandislik-kommunikatsiya hamda transport infratuzilmasini qurish bo‘yicha loyihalarning o‘z vaqtida amalga oshirilishi ustidan monitoring yuritadi;
investitsiya loyihalarining amalga oshirilishi, shuningdek investitsiyalash to‘g‘risida bitimga kiritilgan majburiyatlarning, shu jumladan, erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalari ishtirokchilari korxonalarining biznes-rejalari parametrlari bajarilishi ustidan monitoring olib boradi;
erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalarining ishtirokchilari – tadbirkorlik sub’ektlariga investitsiya loyihalarini amalga oshirishda va korxonalarning faoliyat yuritishida yuzaga keladigan masalalar kompleksini hal etishda yordam ko‘rsatadi;
erkin iqtisodiy va kichik sanoat zonalari faoliyati samaradorligini oshirish, shuningdek, ular faoliyatini tartibga soluvchi normativ-huquqiy hujjatlarga o‘zgartish va qo‘shimchalar kiritish bo‘yicha takliflar taqdim etadi;
kompleks tarkibiga kiruvchi tashkilotlarning rahbar va xodimlarini tanlash, joy-joyiga qo‘yish, tayinlash va vazifasidan ozod etish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlarni bajarishda respublika hamda mahalliy tuzilmalar rahbariyati bilan hamkorlik qiladi.
Qurilishi tugallanmagan ob’ektlar va foydalanilmayotgan ishlab chiqarish maydonlarini xatlovdan o‘tkazish hamda aniqlash bo‘yicha idoralararo komissiyasi hamda qonun hujjatlariga muvofiq tashkil etiladigan boshqa hududiy komissiyalar va kengashlar ishiga rahbarlik qiladi.
hududda turizm sohasida davlat siyosatini amalga oshirish, soha bo‘yicha qabul qilingan kontseptsiya va dasturlarning ijrosini ta’minlashga qaratilgan tadbirlarni belgilash;
hududning turizm sohasidagi asosiy vazifalar va turizmni rivojlantirishning ustuvor yo‘nalishlarini aniqlash;
turizm sohasida vakolatiga taaluqli masalalar bo‘yicha hujjatlarni ishlab chiqish, tasdiqqa kiritish;
turistlar (ekskursantlar)ga hududdagi turistik resurslardan samarali foydalanish, shuningdek tibbiy, huquqiy va boshqa turdagi favqulotda yordam olish uchun qulay shart-sharoitlar yaratishni ta’minlash;
turizm sohasida turli tadbirlar (festivallar, sayllar v.b.)ni tashkil etish va o‘tkazish;
chet el mamlakatlari bilan turizm sohasida, ayniqsa, turistlar oqimini ko‘paytirish hamda ularni jalb qilish bo‘yicha hamkorlik va kelishuvlarni vakolatli organlar bilan birgalikda amalga oshirish;
sohani chuqur tahlil qilish asosida turistik xizmatlarga bo‘lgan talabni o‘rganish, bu boradagi mavjud muammolar va to‘siqlarni aniqlash, sohani rivojlantirish hamda takomillashtirishning maqsadga muvofiq modellarini ishlab chiqish va kelgusi rejalarni belgilash;
turizm sohasining iqtisodiy, ekologik, ijtimoiy, madaniy va boshqa yo‘nalishlardagi infratuzilmasini takomillashtirish va turizm yo‘nalishidagi diqqatga sazovor joylar, ularni yaxshilash bo‘yicha aniq chora-tadbirlarni belgilash hamda amalga oshirish;
qo‘shimcha turizm marshrutlarini ishlab chiqish, chet el yoshlarini keng jalb etish maqsadida ko‘ngilochar komplekslar barpo etish, madaniy meros ob’ektlarida xalqimizning tarixi, turmush tarzi, urf-odatlari, an’analarini o‘zida aks ettirgan ekspozitsiyalarni tashkil etish;
turizm sohasida turizmni rivojlantirishning hududiy dasturlarini ishlab chiqish va amalga oshirishni muvofiqlashtirish;
turizmni rivojlantirish bo‘yicha mas’ul vazirlik, idora va qo‘mitalarning hududiy boshqarmalarning ish faoliyatini muvofiqlashtirish;
turizm sohasidagi loyihalarga investitsiyalarni jalb qilish;
turizm sohasiga zamonaviy axborot-kommunikatsiya vositalarini jalb etish, xorijiy turoperatorlar va ommaviy axborot vositalari bilan hamkorlik qilish orqali respublikaning mavjud sayyohlik salohiyatini keng yoritish choralarini ko‘rish;
turizm sohasida tadbirkorlikni rivojlantirishni qo‘llab-quvvatlash, turizm xizmatlarini eksport qilish dasturlarini ishlab chiqsh, chet mamlakatlardagi turizm markazlarida narx konyukturasini o‘rganib tahlil qilib borish va yangi turdagi xizmat va mahsulotlarni o‘zlashtirish hamda ularni eksport qilinishini ta’minlash bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish;
madaniy-tanishtiruv maqsadida umumiy o‘rta ta’lim muassasalari o‘quvchilari uchun va sayohatlar tashkil etish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirishda ko‘maklashish;
yurtimizda va chet el mamlakatlarida bo‘lib o‘tadigan milliyva xalqarro turizm yarmarkalarida muntazam ravishda faol ishtirok etish yo‘li bilan hududning ijobiy qiyofasini shakllantirish;
chet el mamlakatlari bilan turizm sohasida, ayniqsa turistlar oqimini ko‘paytirish hamda ularni jalb qilish bo‘yicha hamkorlik va kelishuvlarni vakolatli organlar bilan birgalikda amalga oshirish;
jismoniy va yuridik shaxslarni qabul qilishni tashkil etish, ularning shikoyatlari, arizalari va takliflarini ko‘rib chiqish;
hududdagi turizm axborot markazlarini tashkil etish va ularning faoliyat yuritishini ta’minlash.
Quyidagi komissiya va Kengashlar ish faoliyatini tashkil etadi:
Davlat mulkini investitsiyaviy va ijtimoiy majburiyatlar evaziga investorlarga tanlov asosida “nol” xarid qiymatida sotish bo‘yicha shahar hududiy tanlov komissiyasi;
Erkin iqtisodiy zonalar va kichik sanoat zonalari ma’muriy kengashlarining faoliyatini muvofiqlashtirish bo‘yicha shahar Kengashi.
Quyidagi tashkilotlar tegishli masalalari ko‘rib chiqilishini ta’minlaydi:
shahar Investitsiyalar va tashqi savdo bo’limi;
Chet el investorlari ishtirokidagi qo‘shma korxonalar;
shuningdek faoliyat doirasiga kiruvchi barcha korxona tashkilot hamda xo‘jalik birlashmalari.
shahardagi turizm sohasi subektlari (mehmonxonalar, turoperatorlar, turagentlar, hamroh-tarjimonlar, umumiy ovqatlanish shaxobchalari v.b.);
turizm infratuzilmasini shakllantirishda va turistlarga xizmat ko‘rsatishda ishtirok etuvchi tashkilotlar.

Alimov Farrux Suyarkulovich – Shirin shahar hokimining yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha o‘rinbosari
Telefon raqam: +998 67 764 59 00
E-mail:
Qabul vaqti: Haftaning payshanba kuni, soat 10:00 dan 13:00 gacha

1989-yilda Sirdaryo viloyati Boyovut tumanida tug‘ilgan. Millati o‘zbek. Maʼlumoti oliy. 2011-yilda Guliston Davlat universitetini tamomlagan. 

Kompleksga umumiy rahbarlikni amalga oshiradi. Sohaga dahldor bo‘lgan O‘zbekiston Respublikasi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti farmonlari, qarorlari va farmoyishlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi, viloyat xokimi qarorlari va farmoyishlari, xalq deputatlari shahar Kengashi va shahar hokimi qarorlari ijrosini tashkil etadi.
Yoshlar siyosati sohasida:
yoshlar, ya’ni o‘ttiz yoshdan oshmagan shaxslar, xususan, ta’lim bilan qamrab olingan yoshlar, uyushmagan yoshlar, yosh mutaxassislar, tadbirkor yoshlar, yosh fermerlar, yosh oilalarni har tomonlama qo‘llab-quvvatlash yuzasidan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
umumta’lim maktablarining 11 sinflari bitiruvchilarini kasbga yo‘naltirish va ta’lim tizimida o‘qish bilan to‘liq qamrab olish, kasb-hunar kollejlari bitiruvchilarini ishga joylashtirish bo‘yicha tizimli ishlarni tashkil etish;
kasb-xunar kollejlari faoliyati samaradorligini oshirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish, jumladan, ularni xududlar kesimida optimal joylashtirish, iste’dodli yoshlarni qamrab olish, o‘quv jarayoni sifatini oshirish;
oliy ta’lim yo‘nalishlari va oliy ma’lumotli kadrlar tayyorlash ko‘rsatkichlarining hududlar bo‘yicha optimal taqsimoti yuzasidan asoslangan takliflar ishlab chiqish, bitiruvchilarni chuqur professional bilimlarga ega bo‘lishlariga qaratilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
ta’lim tizimining barcha bosqichlarida o‘quv jarayoni sifatini, o‘quvchi-talabalarning davomatini ta’minlash yuzasidan aniq choralarni ko‘rish va nazorat qilish, bu borada ta’lim muassasasi, mahalla, nodavlat va notijorat tashkilotlari, profilaktika inspektorlari va ota-onalarni o‘zaro hamkorlikdagi ishlarini muvofiqlashtirish;
uzluksiz ta’lim va kadrlar tayyorlash jarayonini tashkil etish, ta’lim jarayoniga xalqaro normalar va talablarga javob beradigan ilg‘or pedagogik va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini, ta’lim standartlarini joriy etish ishlarini amalga oshirish, ta’lim muassasalarining moddiy-texnika bazasini yanada rivojlantirish va mustahkamlash, ularni zamonaviy o‘quv va laboratoriya uskunalari bilan jihozlash hamda shu asosda ta’lim tizimini isloh qilish jarayonlarini yanada chuqurlashtirish, uning faoliyati samaradorligini oshirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish;
aholi, yoshlarning kitobxonlik madaniyatini yuksaltirish, milliy adabiyotimiz va jahon adabiyotining eng yaxshi namunalarini keng targ‘ib qilish, “ommaviy madaniyat”ning ko‘rinishlariga qarshi ma’naviy profilaktika ishlariga rahbarlik qilish;
ta’lim tizimining barcha bosqichlarida chet tillariga, kompyuter texnologiyalari va internet-resurslaridan foydalanishning ilg‘or ko‘nikmalariga o‘rgatish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar bajarilishini nazorat qilish;
yoshlarni bo‘sh vaqtlarini mazmunli tashkil etish bo‘yicha ularning mulohazalari va takliflarini inobatga olgan holda aniq va manzilli chora-tadbirlar dasturlari ishlab chiqish, turli to‘garaklarga, shu jumladan, bolalar musiqa va san’at, bolalar va o‘smirlar sport maktablariga qamrab olish ishlarini tizimli tashkil etish;
yoshlarni yuksak axloqiy tarbiyalash, ularni mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish va jamiyatda yuksak ma’naviyatini qaror toptirish borasidagi ishlarga rahbarlik qilish;
yoshlarni mustaqil hayotga tayyorlash, aholining ijtimoiy faolligini oshirish, yoshlar tarbiyasi masalasida jamoatchilik nazoratini tashkil etish, jamiyatda tinchlik va osoyishtalikni ta’minlash sohasidagi vazifalarni samarali bajarishga yo‘naltirilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
ota-onalarning pedagogik madaniyatini yuksaltirishga, barkamol avlod tarbiyasida “oila-mahalla-ta’lim muassasasi” hamkorlik kontseptsiyasini amalga oshirishga rahbarlik qilish;
uyushmagan yoshlarning manfaatlarini ro‘yobga chiqarishda ishtirok etuvchi davlat organlari, muassasalar va nodavlat notijorat tashkilotlarining faoliyatini muvofiqlashtirish hamda yoshlarning ijtimoiy faolligini oshirishga qaratilgan ustuvor yo‘nalishlarni belgilash;
uyushmagan yoshlarning muammolarini aniqlash va hal qilish uchun ularning ehtiyojini aniqlash bo‘yicha monitoring olib borish va baholash, kasbga o‘rgatish, ishga joylashtirish, jumladan, kichik va o‘rta biznes va oilaviy tadbirkorlikka keng jalb etish, huquqbuzarlik va jinoyatchilikni oldini olishga qaratilgan chora-tadbirlarni belgilash;
yosh mutaxassislarni ishga joylashtirishning tizimli monitoringini tashkil etish, mehnat bozorida ularning raqobatbardoshligini ta’minlashga qaratilgan maxsus dasturlarni ishlab chiqish va uni amaliyotga joriy etish, yosh kadrlarni tayyorlash, qayta tayyorlash va malakasini oshirish bo‘yicha ishlarni amalga oshirish;
yoshlar tadbirkorligi hamda yosh fermerlar faoliyatini rivojlantirish uchun qulay shart-sharoitlar yaratish, yoshlar tadbirkorligini tashkil etishda ko‘maklashish, imtiyozli kreditlar berish, joy ajratish, moddiy va texnik vositalar bilan ta’minlanishiga doir dasturlarni ishlab chiqish va ro‘yobga chiqarish;
yosh oilalarni ma’naviy va moddiy jihatdan qo‘llab-quvvatlash, ular uchun munosib uy-joy va ijtimoiy-maishiy sharoitlarni tashkil etish bo‘yicha chora-tadbirlar tizimini amalga oshirish, kam ta’minlangan yosh oilalarga qonun hujjatlarida belgilangan tartibda moddiy yordam berish choralarini ko‘rish;
har tomonlama kamol topgan, qat’iy e’tiqodga va qarashlarga ega bo‘lgan, mustaqil fikrlaydigan yoshlarni tarbiyalashga yo‘naltirilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish, shuningdek yoshlarni turli mafkuraviy tahdidlardan himoya qilish bo‘yicha turli chora-tadbirlar belgilash;
yosh avlodning huquqiy savodxonligini va ijtimoiy faolligini oshirishga, shuningdek yoshlar o‘rtasida nazoratsizlik va huquqbuzarliklarning oldini olishga yo‘naltirilgan ishlarni tashkil etish;
yoshlarning ish bilan bandligi, ularni kichik va xususiy tadbirkorlik faoliyatiga jalb etish, shuningdek yosh oilalarni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash masalalarini hal qilishga ko‘maklashish;
iqtidorli yoshlarni qo‘llab-quvvatlash, ularning intellektual va ijodiy salohiyatini ro‘yobga chiqarish uchun shart-sharoitlar yaratish ishlarni tashkil etish.
Ijtimoiy rivojlantirish sohasida:
aholiga ijtimoiy xizmat ko‘rsatish darajasi va sifatini oshirish, xayot va mehnat faoliyati, malakali tibbiy yordam olish, madaniy meroslardan baxramand bo‘lish, jismoniy tarbiya va sport bilan shug‘ullanish, dam olishini tashkil etish uchun qulay tashkiliy-huquqiy va ijtimoiy shart-sharoitlarni yaratish hamda sifat jihatdan yangi darajaga ko‘tarish bo‘yicha tizimli ishlarni amalga oshirish;
aholining ijtimoiy ehtiyoj va talablarini o‘rganish asosida hududlarda ijtimoiy rivojlantirish dasturlarini ishlab chiqish va ijrosini monitoring qilish;
sog‘liqni saqlash tizimini isloh qilish, aholiga yuqori malakali tibbiy yordamni ko‘rsatish, sog‘liqni saqlash muassasalarning moddiy-texnika bazasini mustahkamlash, ularni zamonaviy tibbiy asbob-uskunalar bilan jihozlash va kadrlar saloxiyatini oshirish borasida tizimli ishlarni amalga oshirish;
vrachlik punktlari va oilaviy poliklinikalarning ish samaradorligini oshirish, har bir inson va butun oila darajasida eng ko‘p uchraydigan kasalliklar profilaktikasi va davolash jarayonini tashkil etish, oilalarni patronaj tizimi bilan to‘liq qamrab olish, aholining tibbiy madaniyatini oshirish, sog‘lom turmush tarzini, shu jumladan sog‘lom ovqatlanishni targ‘ib qilish chora-tadbirlarini amalga oshirish;
aholining reproduktiv salomatligini mustahkamlash, onalar, bolalar va o‘smirlar sog‘lig‘ini muhofaza qilish, tug‘ma va irsiy kasalliklarni oldini olish, rivojlanish nuqsoni bo‘lgan bolalarni tibbiy-ijtimoiy reabilitatsiya qilish sifatini oshirish, ularning jamiyat hayotida to‘laqonli qatnashishlari uchun zarur shart-sharoitlar yaratish;
aholiga tashhis qo‘yishning zamonaviy usullarini joriy etish va yuqori malakali ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam ko‘lamini yanada kengaytirish. Jahon standartlari darajasidagi eng samarali, murakkab va yuqori texnologiyali usullarga bo‘lgan aholi ehtiyojini qondirishga yo‘naltirilgan tadbirlar ijrosini ta’minlash;
aholini dori vositalari bilan ta’minlashni yanada yaxshilash, mahalliy ishlab chiqaruvchilar tomonidan ishlab chiqarilgan sifatli dori vositalar va tibbiy buyumlar bilan ta’minot darajasini oshirish, mahalliy farmatsevtika sanoatiga investitsiyalar kiritish uchun chet el yetakchi kompaniyalari va investorlarini jalb qilish bo‘yicha tadbirlarni amalga oshirish;
sport sohasida olib borilayotgan ishlar ko‘lamini yanada kengaytirish, sportni ommaviyligini oshirish, qizlar o‘rtasida sportni rivojlantirish, barcha hududlar, ayniqsa eng chekka qishloqlarida xalqaro talablarga javob beradigan moddiy-texnik bazaga ega zamonaviy sport inshootlarini barpo etish;
bolalar va yoshlarni sport bilan muntazam shug‘ullanishga keng jalb etish, jismoniy sog‘lom yosh avlodni shakllantirish, sport inshootlarining moddiy-texnika bazasini yanada rivojlantirish va mustahkamlash va ulardan samarali foydalanish, ularni jahon standartlariga javob beradigan jihozlar va uskunalar bilan ta’minlash bo‘yicha tegishli chora-tadbirlar ko‘rish;
aholining turmush madaniyatini, hayot sifatini oshirishga qaratilgan ta’lim, dam olish va hordiq chiqarish, bandlik, maishiy xizmatlar ko‘rsatish, madaniyat, san’at va sport sohalari muassasalaridan foydalanish ko‘lamini kengaytirishga qaratilgan kompleks chora-tadbirlarni amalga oshirish;
Madaniyat va san’atni rivojlantirish, milliy madaniy va ma’naviy merosni ehtiyotlab asrash va ko‘paytirish, aholining madaniy saviyasini oshirish va uning doimiy ravishda o‘sib borayotgan intellektual, estetik va madaniy ehtiyojlarini ta’minlash, yoshlarning ijodiy salohiyatini namoyon qilish, shuningdek madaniyat, bolalar musiqa va san’at maktablarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash, ularning faoliyati samaradorligini oshirishni muvofiqlashtirish va takliflar ishlab chiqish ishlarini tashkil etish;
mahalla fuqarolar yig‘inlari, xotin-qizlar, nuroniylar, yoshlar tashkilotlari, fuqarolik jamiyatlari institutlari, ommaviy axborot vositalarining tinch osoyishta hayotimizni asrash va mustahkamlashga qaratilgan vazifalar ijrosini muvofiqlashtirish.
Ma’naviy-ma’rifiy ishlar sohasida:
aholi o‘rtasida mamlakatimizda amalga oshirilayotgan davlat siyosatining ustuvor yo‘nalishlari, keng ko‘lamli islohotlarning mohiyati, qabul qilingan qonun hujjatlari va davlat dasturlari ahamiyatining targ‘ibot va tashviqotini tashkil qilish;
aholining ma’naviy muammo va ehtiyojlarini o‘rganib borish asosida hududda ma’naviy muhit sog‘lomligini ta’minlash, tashkiliy-huquqiy shaklidan qat’i nazar barcha tashkilotlarning ma’naviy-ma’rifiy faoliyatini muvofiqlashtirish va rahbarlik qilish;
aholining ma’naviy-axloqiy, diniy-ma’rifiy, madaniy saviyasini oshirish va uning doimiy ravishda o‘sib borayotgan intellektual, estetik va madaniy ehtiyojlarini ta’minlash, ma’naviy-ma’rifiy merosni, urf-odat va qadriyatlarni saqlash, targ‘ib qilish ishlariga rahbarlik qilish;
hududda sog‘lom turmush tarzi, millatlararo totuvlik, o‘zaro mehr-oqibat muhitini mustahkamlashga qaratilgan ommaviy tadbirlarni tayyorlash va tashkil etish masalalarini muvofiqlashtirish, tadbirlarning maqsadli, rejali, tartibli tashkil etish va tarbiyaviy samaradorligini ta’minlash chora-tadbirlarini ko‘rish;
hududda jinoyatchilik va huquqbuzarlikning oldini olish, odamlarni hushyorlik va ogohlikka da’vat etish, yoshlarda yot g‘oyalarga qarshi mafkuraviy immunitetni mustahkamlash, huquqiy madaniyatni yuksaltirish, fuqarolarda qonunga hurmat, huquqbuzarlik holatlariga murosasizlik hissini kuchaytirishga qaratilgan samarali targ‘ibot tizimini yo‘lga qo‘yish;
aholi orasida diniy ekstremizm, terrorizm, giyohvandlik, odam savdosi, noqonuniy migratsiya, “ommaviy madaniyat” tahdidlaridan ogoh qilishga qaratilgan profilaktik ma’rifiy, tarbiyaviy chora-tadbirlarga rahbarlik qilish;
aholi orasida mehr-oqibat, mehr-shafqat, muruvvat va himmat, insofu diyonat, vijdoniylik, ahillik va totuvlik, fidoyilik, vatanparvarlik, olijanoblik va boshqa fazilatlarni targ‘ib qilish hamda ma’naviy-ma’rifiy ishlarni rivojlantirishda mahalla institutining o‘rni va rolini oshirish borasidagi ishlarga rahbarlik qilish;
demokratik o‘zgartirishlarni chuqurlashtirish, joylarda ijtimoiy-ma’naviy muhitning barqarorligini mustahkamlash, fuqarolarning ijtimoiy-siyosiy faolligini oshirishda mahalla institutining roli va ahamiyatini kuchaytirish chora-tadbirlarini amalga oshirish;
fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari oldida turgan, shu jumladan, yoshlarni ma’rifiy, ma’naviy-axloqiy tarbiyalash, kasbga yo‘naltirish, kichik va xususiy tadbirkorlikni, oilaviy tadbirkorlikni rivojlantirish, aholini manzilli ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash va ijtimoiy faolligini oshirish, jamoatchilik nazoratini tashkil etish, tabiatni muhofaza qilish, hududlarni obodonlashtirish va ko‘kalamzorlashtirish, jamiyatda tinchlik va osoyishtalikni ta’minlash sohasidagi vazifalarni samarali bajarishga yo‘naltirilgan chora-tadbirlarni amalga oshirish;
fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini amalga oshirish uchun davlat organlari tomonidan zarur sharoitlar yaratish, fuqarolar yig‘inlariga qonunchilikda berilgan vakolatlarini ro‘yobga chiqarishda ko‘maklashish ishlarini tashkil etish;
fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlariga metodik, amaliy va moddiy-texnik yordam ko‘rsatish sohalarida ko‘maklashish;
fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari xodimlarining malakasini, kasbiy va boshqaruv ko‘nikmalarini, huquqiy va ijtimoiy-iqtisodiy bilimlarini oshirishni muntazam tashkil etish, viloyat (shahar)lar hokimliklari huzuridagi fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari xodimlari malakasini oshirish o‘quv kurslari faoliyatiga tashkiliy rahbarlikni ta’minlash;
fuqarolar yig‘inlari raisi va uning maslahatchilari saylovlarini tashkil etish va o‘tkazishda fuqarolar yig‘inlariga davlat organlarining ko‘maklashishini ta’minlash, zarur hollarda ularni xonalar, transport vositalari va aloqa vositalari bilan ta’minlash;
fuqarolar yig‘inlari ishlarini tizimli tahlil qilish, shu jumladan Fuqarolik jamiyati shakllanishini monitoring qilish mustaqil institutining mintaqaviy bo‘linmalari bilan o‘zaro hamkorlik qilish imkoniyatlaridan foydalangan holda fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyati sohasida qonunchilikni va huquqni qo‘llash amaliyotini yanada takomillashtirish bo‘yicha takliflar tayyorlash;
shaharda olib borilayotgan ma’naviy-ma’rifiy ishlar bo‘yicha siyosatning maqsad va vazifalaridan kelib chiqib, hududda tashkil etiladigan chora-tadbirlar mazmuni, samaradorligini tahlil qilish, sohalarning tizimli faoliyatini tashkil qilish;
ommaviy tadbirlarni tayyorlash va tashkil etish masalalarini muvofiqlashtirish, ommaviy tadbirlarni o‘tkazishning belgilangan tartibiga rioya etish yuzasidan nazoratni ta’minlash;
Fuqarolarni o‘zini-o‘zi boshqarish organlari bilan birgalikda vijdon erkinligi va diniy tashkilotlar to‘g‘risidagi qonun hujjatlariga muvofiq ijtimoiy va diniy masalalarni hal etishda yagona siyosat olib borish;
davlat organlarining jamoat va diniy tashkilotlar bilan o‘zaro aloqasi va hamkorligini ta’minlash;
qonun hujjatlarida belgilangan tartibda ro‘yxatdan o‘tgan diniy tashkilotlarning manfaatlarini hisobga olish bo‘yicha davlat siyosatini amalga oshirish;
davlat organlarining jamoat va diniy tashkilotlar bilan o‘zaro harakatlarini muvofiqlashtirish hamda vijdon erkinligi va diniy tashkilotlar to‘g‘risidagi qonun hujjatlari ijrosini nazorat qilish;
«Haj» va «Umra» tadbirlarini o‘tkazishda mahalliy davlat, jamoatchilik va diniy tashkilotlarning faoliyatini muvofiqlashtirish;
ma’naviy va milliy qadriyatlarga, xalqimizning diniy e’tiqodlari va urf-odatlariga qarshi yo‘naltirilgan mafkuraviy tahdidlarga qarshi samarali kurashish, yot g‘oyalarni tarqatishga qarshi kurash olib borish tadbirlari amalga oshirilishini ta’minlash;
millatlararo totuvlikni va diniy bag‘ri kenglikni ta’minlashda davlat organlarining jamoat tashkilotlari va diniy tashkilotlar bilan hamkorligini muvofiqlashtirish;
millatlararo do‘stlik printsiplarini qaror toptirishga, millatlararo munosabatlar madaniyatini rivojlantirishga yo‘naltirilgan jamoatchilik tashabbuslarini rag‘batlantirish, muvofiqlashtirish va taqdirlash chora-tadbirlarini ko‘rish;
Hokim o‘rinbosari:
shaharda din bilan bog‘liq, millatlararo munosabatlar va ijtimoiy-siyosiy jarayonlarni muntazam o‘rganadi, ularni yanada sog‘lomlashtirish bo‘yicha amaliy chora-tadbirlar ishlab chiqadi;
O‘zbekiston Musulmonlari idorasi va boshqa diniy tashkilotlar, FJShMQMIning hududiy bo‘limi, O‘zbekiston nodavlat notijorat tashkilotlari shahar bo‘limi, siyosiy partiyalar, shahar kasaba uyushma tashkilotlari, milliy madaniyat markazlari va do‘stlik jamiyatlarining hududiy tuzilmalari tomonidan ustavida belgilangan vazifalarning samarali bajarilishiga ko‘maklashadi va muvofiqlashtiradi, ularning faoliyatini yanada takomillashtirishga doir takliflar kiritadi.
shahar hokimining ijtimoiy-siyosiy barqarorlik, millatlararo va dinlararo do‘stlik-totuvlikni ta’minlashga qaratilgan qarorlari hamda farmoyishlari loyihalarini tayyorlaydi;
muvofiqlashtiriladigan tashkilotlarning ustav faoliyatini samarali amalga oshirishga to‘sqinlik qiladigan muammolarni aniqlash va bartaraf etish bo‘yicha aniq chora-tadbirlarni ishlab chiqishda hamda amalga oshirish, shuningdek, kadrlarni tanlash, joy-joyiga qo‘yish, tayinlash va vazifasidan ozod etish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlarni bajarishda respublika hamda markaziy tuzilmalar rahbariyati bilan hamkorlik qiladi;
aqidaparastlik va missionerlikka qarshi kurash, konfessiyalar va millatlararo hamkorlik va bag‘rikenglikni ta’minlash borasidagi ishlarning saviyasi va ta’sirchanligini oshirish bo‘yicha qabul qilinadigan hukumat dasturining to‘liq amalga oshirilishini ta’minlaydi;
diniy ekstremizm va missionerlik faoliyati g‘oyalarining tarqalishiga qarshi tushuntirish hamda profilaktika ishlarini tashkil etishni muvofiqlashtiradi;
diniy vaziyatning o‘zgaruvchanligi qayd etilgan hududlarda ekstremizm, terrorizm va aqidaparastlikning zararli oqibatlari to‘g‘risida tushuntirish va profilaktika ishlarini tashkil etish;
jazoni ijro etish muassasalarida diniy ekstremistik oqimlar a’zolari bo‘lgan mahbuslar bilan profilaktik va tushuntirish ishlarini tashkil qiladi;
davlat va jamoat tashkilotlari, mahalla yig‘inlarida, aholining alohida ijtimoiy qatlamlari jumladan, xususiy tadbirkorlar, vaqtincha ishsizlar va uyushmagan yoshlar o‘rtasida ekstremistik oqim, missionerlik bilan bog‘liq tahdidlarning oldini olishga qaratilgan targ‘ibot tadbirlarini tashkil etish;
diniy ekstremizm va terrorizmga qarshi targ‘ibot tadbirlarining ta’siri va samaradorligini oshirish, targ‘ibotchilarning nutq madaniyati va auditoriya bilan ishlash malakasini o‘stirishga bag‘ishlangan o‘quvlar tashkil etish;
diniy ma’rifat va ma’naviy axloqiy tarbiya masalalari bo‘yicha maslahatchilar, mahalla posbonlari, uchastka nozirlari bilan diniy ekstremizm va terrorizmga qarshi kurashish bo‘yicha amalga oshirayotgan ishlarini muvofiqlashtirib boradi;
imom-xatiblarning dunyoda sodir bo‘layotgan voqea hodisalar, ularning mazmun-mohiyati haqida bilim va tasavvurini yanada kengaytirish, ularning kasbiy mahoratini oshirish maqsadida o‘quvlar tashkil etish;
nosog‘lom “tariqat” g‘oyalarini tarqatayotgan yetakchilar va ularning joylardagi vakillari bilan profilaktik suhbatlar o‘tkazish;
maktabning yuqori sinf o‘quvchilari hamda kollej o‘quvchilari bilan “Ma’rifiy islom aqidaparastlikni qoralaydi”, “Diniy ekstremizm va terrorizm – yoshlar kelajagiga tahdid” mavzularida targ‘ibot tadbirlarini o‘tkazish;
xorijga ishga ketayotgan fuqarolarning diniy ekstremistik oqimlar ta’siriga tushib qolishini oldini olishga qaratilgan tushuntirish hamda uzoq muddat xorijiy safarda bo‘lib qaytgan mehnat migrantlari bilan profilaktik ishlarni amalga oshirish;
shahar gazeta va jurnallarda aqidaparastlik guruhlarning buzg‘unchi g‘oyalari va jinoiy faoliyatini fosh etuvchi maqolalar tayyorlash;
xotin-qizlar o‘rtasida diniy ahvolni monitoring qiladi, vaqtincha ishsiz ayollar, uy bekalari bilan diniy ekstremistik oqim a’zolari va missionerlar faoliyati ta’siriga tushib qolishini oldini olishga qaratilgan tushuntirish va profilaktik ishlarini kuchaytirish.;
ayollar orasida diniy mutaasiblikka berilishning oldini olishga qaratilgan turkum ko‘rsatuvlar tashkil etish;
mutaassib diniy qarashlar va xurofotga berilgan otinoyilar bilan yakka tartibda profilaktik tadbirlar uyushtirish;
shahar markazlarida ixtisoslashgan mazmundagi mahsulotlarning savdo do‘konlari faoliyatini tartibga solish va uni takomillashtirish;
diniy mazmundagi mahsulotlarni noqonuniy tarzda ishlab chiqarish, tarqatish va respublikaga olib kirish holatlarini oldini olishga qaratilgan manzilli chora-tadbirlarni kuchaytirish;
o‘quv markazlari, nodavlat notijorat tashkilotlar, internet kafelarning faoliyatida missionerlik holati mavjudligi bo‘yicha o‘rganish;
rasmiy ro‘yxatdan o‘tgan noislomiy diniy tashkilotlarning nizomi asosida faoliyat yuritishini nazorat qilish;
faol missionerlik holatlari kuzatilgan hududlarda profilaktik tushuntirish ishlarini olib borish, maktabning yuqori sinf o‘quvchilari hamda kollej o‘quvchilari bilan missionerlik va prozelitizm bilan bog‘liq salbiy holatlarini oldini olishga qaratilgan targ‘ibot tadbirlarini o‘tkazish ishlarini tashkil etish;
OAVlarda xalqimiz bag‘rikengligini va davlatimiz tomonidan barcha millatlar uchun yaratilgan sharoitlar, turli elatlarning hamjihat hayotini targ‘ib etish, shaharda yashovchi millat va elatlar hayoti haqida hikoya qiluvchi maqolalar, ko‘rsatuvlar, axborotlar, videoroliklar tayyorlash va ommaviy axborot vositalarida namoyish etishni tashkil etish;
NNTlarning demokratik islohotlarni chuqurlashtirish va fuqarolik jamiyatini shakllantirishdagi roli va ahamiyatini kuchaytirish bo‘yicha tizimli ishlarni tashkil etish;
yuridik va jismoniy shaxslarning millatlararo va dinlararo munosabatlar, diniy huquq va erkinliklarni ta’minlashga taalluqli shikoyat hamda arizalarini o‘rganadi, tegishli tashkilotlar rahbarlariga aniqlangan huquqbuzarlik va kamchiliklarni bartaraf etish uchun o‘tkazilgan o‘rganish hamda tekshiruvlar natijalari bo‘yicha materiallarni yuboradi;
“Haj” va “Umra” tadbirlarini tashkil etish bo‘yicha hududiy komissiya faoliyatiga shaxsan rahbarlik qiladi, ziyoratchilar ro‘yxatini tuzishda ijtimoiy odillikni ta’minlaydi;
jamiyat manfaati yo‘lida jamiyatda rahimdillik va insonparvarlik g‘oyalarini joriy etishga ko‘maklashadigan ijtimoiy munosabatlarni barqarorlashtirish hamda mustahkamlashga qaratilgan amaliy tashabbuslarni amalga oshirishda nodavlat notijorat tashkilotlarga yordam berish ishlarini tashkil etadi;
O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi huzuridagi Nodavlat notijorat tashkilotlar va fuqarolik jamiyatining boshqa institutlarini qo‘llab-quvvatlash jamoat fondi mablag‘lari hisobidan loyihalarni samarali amalga oshirishda nodavlat notijorat tashkilotlarga ko‘maklashadi, mintaqani ijtimoiy-iqtisodiy va ma’naviy rivojlantirish maqsadida nodavlat notijorat tashkilotlarning xalqaro hamkorligiga yordam beradigan chora-tadbirlar tizimini hayotga tatbiq etish bo‘yicha takliflar ishlab chiqadi;
O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, “Mahalliy davlat hokimiyati to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni va boshqa qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi, viloyat xokimining qarorlari va topshiriqlari bilan hokimlikka yuklangan vazifalarni bajarish yuzasidan aniq chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish;
tasarrufidagi tegishli tashkilot hamda muassasalarda O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 1999 yil 12yanvardagi 12-sonli “Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi hamda 1999 yil 29 martdagi 140-sonli “O‘zbekiston Respublikasi hokimiyat va boshqaruv organlarida ish yuritish va nazoratni tashkil etish bo‘yicha me’yoriy xujjatlarni tasdiqlash to‘g‘risida”gi qarorlarining talablari asosida ish tashkil etilishi va ijro intizomini mustahkamlash;
jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuniga muvofiq ko‘rib chiqish;
qonun hujjatlariga muvofiq boshqa vazifalarni ham bajaradi.
Quyidagi komissiya va Kengashlarishiga rahbarlik qiladi:
shaharda Ommaviy tadbirlar o‘tkazilishini nazorat qilish komissiyasi;
Sog‘liqni saqlash tizimini isloh qilish davlat dasturini amalga oshirishni tashkil etish va nazorat qilish shahar komissiyasi;
shaharda muborak “Haj” va “Umra” ziyoratiga borish masalalarini muvofiqlashtiruvchi komissiyasi;
shahar hokimligi huzuridagi Milliy madaniy markazlar faoliyatini muvofiqlashtiruvchi Kengashi;
qonun hujjatlariga muvofiq tashkil etiladigan boshqa hududiy komissiyalar va kengashlar.
Quyidagi komissiya va Kengashlar ish faoliyatini tashkil etadi:
Jismoniy tarbiya va sportni rivojlantirish jamg‘armasining shahar kuzatuv Kengashi ;
Yoshlar masalalari bo‘yicha shahar idoralararo Kengashi;
shahar Ma’naviyat va ma’rifat Kengashi;
Geografik ob’ektlarni nomlash va qayta nomlash masalalari bo‘yicha shahar komissiyasi;
shahar hokimligi huzuridagi Narkotik moddalarni nazorat qilish mintaqaviy komissiyasi;
shaharda epidemiyaga qarshi kurash favqulodda komissiyasi;
shaharda bolalarni yozgi sog‘lomlashtirish va dam oldirish komissiyasi;
Dori vositalari va tibbiy buyumlarni chakana realizatsiya qilish uchun litsenziya berish bo‘yicha shahar komissiyasi;
Tanosil kasalliklariga qarshi kurashish shahar idoralararo komissiyasi;
Maktabgacha ta’lim tizimini tanqidiy o‘rganish va yanada takomillashtirish yuzasidan takliflar ishlab chiqish bo‘yicha komissiya;
OIV infektsiyasi tarqalishiga qarshi kurashishga doir tadbirlarni muvofiqlashtirish bo‘yicha shahar komissiyasi;
Fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari faoliyatini muvofiqlashtiruvchi shahar Kengashi.
Quyidagi tashkilot, muassasa va korxonalarning viloyat hokimligi bilan o‘zaro faoliyatini muvofiqlashtirib boradi:
O‘zbekiston Yoshlar ittifoqi shahar Kengashi;
O’zbekiston Yoshlar ishlari agentligi shahar bo’limi;
shahar xalq ta’limi bo‘limi;
kasb-hunar kollejlari;
shahar Maktabgacha ta’lim bo‘limi;
shahar tibbiyot birlashmasi;
shahar Davlat sanitariya-epidemiologiya nazorati markazi;
shahar madaniyat bo‘limi;
shahar turizm va sport bo‘limi;
Respublika Ma’naviyat va ma’rifat markazi shahar bo‘limi;
ommaviy axborot vositalari (gazeta, radio, televidenie);
Kasaba uyushmalari tashkilotlari shahar Kengashi;
O‘zbekiston Musulmonlar idorasi shahar vakilligi;
noislomiy diniy tashkilotlar;
milliy-madaniy markazlari;
boshqa jamoat tashkilotlari.

2007-2011 yy. – Guliston davlat universiteti talabasi

2011-2013 yy. – Sirdaryo viloyati Boyovut Yengil sanoat va agroservis kasb-hunar kolleji o‘qituvchisi

2013-2015 yy. – Sirdaryo viloyati Boyovut Yengil sanoat va agroservis kasb-hunar kafedra mudiri

2015-2017 yy. – Sirdaryo viloyati Boyovut Yengil sanoat va agroservis kasb-hunar bo‘lim boshlig‘i

2017-2020yy. – Sirdaryo viloyati Boyovut Yengil sanoat va agroservis kasb-hunar kolleji direktorining o‘quv ishlari bo‘yicha o‘rinbosari

2020-2021 yy. – Sirdaryo viloyati Boyovut tumani mahalla va oilani qo‘llab-quvvatlash bo‘limi tashkiliy-nazorat va tahlil bo‘yicha bosh mutaxassisi

2021-2023 yy. – O‘zbekiston Respublikasi yoshlar ishlari agentligi Shirin shahar bo‘limi rahbari

2023 y. –  x.v.  – Shirin shahar hokimining yoshlar siyosati, ijtimoiy rivojlantirish va maʼnaviy-maʼrifiy ishlar bo‘yicha o‘rinbosari

Dildora Umarova – Shirin shahar hokimining o‘rinbosari-oila va xotin-qizlarni qo’llab-quvvatlash bo’limi boshlig’i
Telefon:
E-mail:
Qabul vaqti: Haftaning chorshanba kuni soat 08:00 dan 11:00 gacha

1984-yil 30-avgust kuni Farg’ona viloyati O’zbekiston tumanida tug‘ilgan. 2006-yil Muqimiy nomli Qo’qon pedagogika institutini tamomlagan.

O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi, “Mahalliy davlat hokimiyati to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasining boshqa qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi palatalarining qarorlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari
va topshiriqlari, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi, viloyat hokimligining qarorlari va topshiriqlari bilan hokimlikka yuklangan vazifalarni bajarish yuzasidan aniq chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshiradi;
Quyidagilar shahar hokimi o‘rinbosarining asosiy vazifalari hisoblanadi:
a) xotin-qizlarni qo‘llab-quvvatlash, ularning huquqlari va qonuniy manfaatlarini himoya qilish, shuningdek, mamlakatning ijtimoiy-siyosiy hayotida ularning roli va faolligini oshirish masalalarida davlat siyosatini amalga oshirsh sohasida:
xotin-qizlarning maqomini, ma’naviy va intellektual salohiyatnii oshirish, ularning huquqlari va manfaatlarini ta’minlash, huquqiy madaniyatini, oila va jamiyatdagi rolini oshirish;
davlat va jamoat organlarini jalb etgan holda yosh oilalarni ijtimoiy qo‘llab-quvvatlash, ular uchun munosib hayot sharoitlarini yaratish sohasida tadbirlar kompleksini amalga oshirish bo‘yicha tizimli ish olib borilishini tashkil etish;
xotin-qizlar masalalari bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalari ishlab chiqilishida va ularni amalga oshirishda, ularning mohiyati va ahamiyatini targ‘ib qilish va tushuntirishda, ijrosi ustidan jamoatchilik nazoratini yo‘lga qo‘yishda faol ishtirok etish;
qizlarning ijodiy va intellektual salohiyatini aniqlash, rivojlantirish va rag‘batlantirish maqsadida Zulfiya nomidagi davlat mukofotiga nomzodlarni tayyorlash tizimini takomillashtirish, iqtidorli, qobiliyatli qizlar zaxirasi bilan tizimli ish olib borilishini tashkil etish, Zulfiya nomidagi Davlat mukofoti bo‘yicha hududiy komissiyalar faoliyatini takomillashtirish;
tashabbuskor, amaliy ish tajribasiga ega bo‘lgan qizlardan kadrlar zahirasini shakllantirish va ularning nomzodlarini tegishli rahbarlik lavozimlariga tavsiya etish tizimini yo‘lga qo‘yish;
xotin-qizlarning nodavlat notijorat tashkilotlari faoliyatiga shaffofligini ta’minlash, ularning mamlakat ijtimoiy-siyosiy va ijtimoiy-iqtisodiy hayotida faol ishtirok etishga ko‘maklashish va ular faoliyatini muvofiqlashtirish;
xotin-qizlar va ularning oila a’zolari huquqlari va manfaatlarini himoya qilish bo‘yicha ishlarda xotin-qizlar qo‘mitalari bilan fuqarolik jamiyati institutlari, davlat hokimiyati va boshqaruvi organlari o‘rtasidagi ijtimoiy sheriklikni kengaytirish, xotin-qizlarga manzilli ijtimoiy yordam berish ishlarini tashkil etish;
b) og‘ir vaziyatga tushib qolgan xotin-qizlarning muammolarini o‘z vaqtida aniqlash va ularga yordam berish sohasida;
joylarda og‘ir ijtimoiy vaziyatga tushib qolgan xotin-qizlarni, shu jumladan, nogironligi bo‘lgan xotin-qizlarni o‘z vaqtida aniqlash, ular bilan aniq maqsadga yo‘naltirilgan va yakka tartibda ish olib borilishini tashkil etish;
yordamga muhtoj bo‘lgan, shu jumladan, nogironligi bo‘lgan xotin-qizlar, to‘liq bo‘lmagan oilada bolani (bolalarni) tarbiyalayotgan va turar joy sharoitlari yaxshilanishiga muhtoj bo‘lgan kam ta’minlangan oilalarning manzilli ro‘yxatlarini tuzish;
yordamga muhtoj bo‘lgan va og‘ir ijtimoiy vaziyatga tushib qolgan xotin-qizlar, ularning oilalari va bolalari uchun zarur bo‘lgan ijtimoiy-huquqiy, psixologik va moddiy yordam turlarini aniqlash va ular bilan ta’minlash, shaxslarning ushbu toifasining huquqlari va qonuniy manfaatlarini amalga oshirish uchun davlat organlariga va tashkilotlarga murojaat qilishga ko‘maklashish;
yordamga muhtoj bo‘lgan va og‘ir ijtimoiy vaziyatga tushib qolgan oilalarning qizlarini o‘qitish maqsadida tizimli chora-tadbirlarni amalga oshirish, ularning dam olishini hamda ularga zarur tibbiy va psixologik yordam berilishini tashkil etish;
oilaviy va shaxslararo nizolarning, o‘z joniga qasd qilish hamda jamiyat va oilada ma’naviy-axloqiy muhitga salbiy ta’sir ko‘rsatishi mumkin bo‘lgan boshqa holatlarning barvaqt profilaktikasi bo‘yicha manzilli ishlar olib borish;
oialalarda ijtimoiy-ma’naviy muhitni sog‘lomlashtirish, keksa va hurmatga sazovor, jamiyatda katta obro‘ga ega bo‘lgan ayollar va fuqarolarni faol jalb etgan holda joylarda oilaviy ajralishlarning oldini olish ishlarini tashkil etish, namunaviy oilalarning hayot tarzini targ‘ib qilish;
oilaviy munosabatlarni sog‘lomlashtirish, nikoh va oila institutini mustahkamlash, nikoh shartnomalarining xususiyatlari va shartlari, farzandlar tarbiyasi uchun ota-onalarning bevosita mas’uliyati, qizlarni oilaviy hayotga tayyorlash bilan bog‘liq tizimli targ‘ibot tadbirlarini yo‘lga qo‘yish;
v) xotin-qizlarni ishga joylashtirish va ularning ijtimoiy va mehnat huquqlarini ta’minlash sohasida;
bandlik dasturi doirasida xotin-qizlarni, ayniqsa kasb-hunar kollejlari bitiruvchilarini ishga joylashtirishga ko‘maklashish, ular bandligining sifati, doimiy ish o‘rni bilan ta’minlanganligi yuzasidan nazoratni yo‘lga qo‘yish;
xotin-qizlarni, yosh qizlarni tadbirkorlik, hunarmandchilik bilan shug‘ullanishga keng jalb etishga ko‘maklashish, ushbu maqsadlar uchun kredit va boshqa resurslarni jalb etish;
xotin-qizlarning mehnat qilish huquqlarini himoya qilish ishlarining holatini o‘rganish va tahlil qilish, mehnat munosabatlari sohasida, shu jumladan, homilador ayollarga va kichik yoshdagi bolalari bo‘lgan ayollarga qo‘shimcha imtiyozlar berish sohasida davlat va nodavlat tashkilotlarining mustahkam hamkorligini yo‘lga qo‘yish;
tadbirkorlik faoliyati bilan shug‘ullanishni xohlaydigan ayollarni har tomonlama qo‘llab-quvvatlash, ularga imtiyozli kreditlar ajratishda ko‘maklashish, berilgan imtiyozlar to‘g‘ri qo‘llanilishi masalalarini tartibga soluvchi, davlat ro‘yxatidan va boshqa tartibotlardan o‘tish, mehnat munosabatlariga kirishish bo‘yicha qonunchilik hujjatlari yuzasidan tushuntirishlar olishda ularga yordam berish;
g) jinoyat sodir etishga moyil bo‘lganlar bilan yakka tartibda ish olib borish orqali xotin-qizlar orasida huquqbuzarilklarning barvaqt profilaktikasi sohasida:
huquqni muhofaza qilish organlari, fuqarolarning o‘zini o‘zi boshqarish organlari va boshqa tashkilotlar bilan birgalikda xotin-qizlar orasida jinoyatchilik va huquqbuzarliklar profilaktikasini samarali tashkil etishga yo‘naltirilgan chora-tadbirlarni tashkil etish;
xotin-qizlar orasida huquqiy tarbiya va huquqiy targ‘ibot, huquqiy madaniyatni oshirish ishlarini tashkil etish, oilalarda ijtimoiy-madaniy muhitga salbiy ta’sir ko‘rsatishi mumkin bo‘lgan vaziyatlarning oldini olish chora-tadbirlarini belgilash;
jinoyat sodir etishga moyil bo‘lgan xotin-qizlar bilan yakka tartibda ish olib borish bo‘yicha ichki ishlar organlari bilan hamkorlik qilish;
jazoni ijro etish muassasalaridan ozod qilingan, maxsus o‘quv-tarbiya muassasalaridan, ijtimoiy reabilitatsiya va xotin-qizlarni moslashtirish muassasalaridan qaytgan xotin-qizlarni ijtimoiy reabilitatsiya qilish va moslashtirishni tashkil etish.
d) «yo‘l xaritalari»ni ishlab chiqish va amalga oshirish sohasida:
mutasaddilik qiladigan tashkilotlar bilan birgalikda xorijiy davlatlar bilan hamkorlikni chuqurlashtirish, shuningdek, shaharning tegishli tarmoqlari masalalar bo‘yicha «yo‘l xaritalari» loyihalariga kiritish va takliflar tayyorlanishiini tashkil etish;
qo‘mita vakolatlariga kiradigan masalalar bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining xorijiy mamlakatlarga tashriflari va Samarqand viloyatiga safarlari natijalari bo‘yicha tasdiqlangan «yo‘l xaritalari» bajarilishi ustidan tizimli nazorat amalga oshirilishini muvofiqlashtirish.
mutasaddilik qilinadigan masalalar yuzasidan tashkilotlar, idoralar, xo‘jalik birlashmalari va tijorat banklarining «yo‘l xaritlari» amalga oshirilishi to‘g‘risidagi batafsil axboroti, materiallar va hisobotlar tahlil etilishini ta’minlash hamda ularni muhokama qilish uchun shahar hokimligi majlislariga kiritish;
«Yo‘l xaritlari» amalga oshirilishi samaradorligi yuzasidan taqdim etiladigan axborot va materiallarni har tomonlama tanqidiy tahlil qilish va umumlashtirish.
qonun hujjatlariga muvofiq boshqa vazifalarni ham bajaradi.
Zulfiya nomidagi Davlat mukofoti bo‘yicha shahar komissiyasi faoliyatini muvofiqlashtiradi.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018 yil 2 fevraldagi “Xotin-qizlarni qo‘llab-quvvatlash va oila institutini mustahkamlash sohasidagi faoliyatni tubdan takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-5325-son Farmoni amalga oshirilishi bo‘yicha chora-tadbirlar bajarilishini muvofiqlashtiruvchi shahar komissiyasi ishi tashkillashtiradi.
Quyidagi tashkilotlar bilan hamkorlikda ish olib boradi:
shahar xotin-qizlar qo‘mitasi boshlang‘ich tashkilotlari;
“Sog‘lom avlod uchun» jamg‘armasi;
“Tadbirkor ayol” uyushmasi shahar bo‘limi;
“Qizil yarim oy” jamiyati;
“Oila” ilmiy-amaliy markazi shahar bo‘limi;

2006-2006 yy. – Farg‘ona shahri 5-maktabgacha taʼlim muassasasi tarbiyachisi

2009-2011 yy. – Farg‘ona shahri 23-maktab psixologi

2013-2014 yy. – Shirin shahar Xalq taʼlimi muassasalari faoliyatini metodik taʼminlash va tashkil etish bo‘limi tashxis rahbari

2014-2016 yy. – Shirin shahar 3-maktabgacha taʼlim muassasasi mudirasi

2016-2022 yy. – Shirin shahar 3-sonli umumtaʼlim maktabi direktori

2022 y. –  h.v.  – Shirin shahar hokimining o‘rinbosari – oila va xotin-qizlar bo‘limi boshlig‘i